خارج از گاباری

حرکت وسائط نقلیه ریلی با ابعاد خارج از گاباری ممنوع است! حتی شما دوست عزیز

خارج از گاباری

حرکت وسائط نقلیه ریلی با ابعاد خارج از گاباری ممنوع است! حتی شما دوست عزیز

پوسته موز

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۸ ب.ظ
رفته بودم دفتر مهندس که گزارش سامانه رو بدم؛

" به نظر من، دانش و توانایی شما بسیار بیشتر از خیلی از افرادی است که اینجا هستن. من دیدم و میدونم شما کارهای زیادی در همه بخش های سازمان انجام دادی اما ما هم نمیتونیم کارهایی که شما در ادارات دیگه انجام دادی رو با این بودجه کم و محدود جبران کنیم و من مجبورم این بودجه رو اول برای افراد خودمون که خیلی خوب کار میکنن بزارم. البته دفتر هم خیلی وقته کاری به شما نسپرده و من هم همین چند روز پیش با مدیر کل صحبت کردم که پیگیر جابجایی شما باشن تا در جای بهتر و بالاتر از اینجا همه سازمان از خدمات و توانایی های شما بهره مند بشن. "


چی بگم والا؛ حتما همینی است که شما میگی والا من الان اون ور میز نشسته بودم، شما این ور!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۲
روح الله امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی