خارج از گاباری

حرکت وسائط نقلیه ریلی با ابعاد خارج از گاباری ممنوع است! حتی شما دوست عزیز

خارج از گاباری

حرکت وسائط نقلیه ریلی با ابعاد خارج از گاباری ممنوع است! حتی شما دوست عزیز

تاریخچه نت - قسمت اول، ستاد جنگ های نامنظم!

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ
... با تماس آقای چراغیان به دفتر معاون فنی رفتم، صحبت از نرم افزاری بود که برای مدیریت اطلاعات نگهداری و تعمیرات راه اندازی شده، از اونجایی که قبلا در زمینه برنامه نویسی های غیر عادی! سابقه داشتم دکتر محمدزاده ازم خواست امکان اتصال و تبادل اطلاعات بین نرم افزار انبار راه آهن و این نرم افزار جدید که بهش "کازوین" میگفتن رو بررسی کنم، بخش غیر عادی ماجرا این بود که سورس کد برنامه کازوین در اختیار نبود و من باید یه نقشه کامل از کوچه پس کوچه های شهری می آوردم که اجازه ورود به شهر رو نداشتم،
و این اولین ورود جدی و عملیاتی من به پروژه نت بود،

این یادداشت ادامه دارد ...

پی نوشت 1: این روزها از گوشه و کنار راه آهن، روایت های جالبی از تاریخ گذشته می شنوم، روایت هایی که شاخ در آوردن در واکنش به حجم بالای تحریف و تغییر در واقعیت، واکنش کم و کوچکی است، شاید " تاریخ رو فاتحان بنویسن " اما ترجیح میدم روایت خودم از تاریخچه نت و کارهایی که در این پروژه انجام دادم رو ثبت کنم.

پی نوشت 2: یه روزی از این نگران بودیم که با تغییر در مدیریت پروژه زمین بخوره، الان با اقداماتی مثل ارتقا سیستم و سرور ها، اتصال به سایر سیستم های راه آهن (انبار، کتاب ما، ریمون، avl و...)دستیار نت، گزارش ساز، صورت وضعیت های مکانیزه احساس میکنم پروژه به حدی از رشد و بلوغ رسیده که خودش رو به عنوان یکی از سیستم های اصلی سازمان معرفی کنه و با جرئت و جسارت بتونیم از "گام دوم پیشرفت" حرف بزنیم.
شاید هم اینا همه خیالات خام یک "کارشناس" باشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۷
روح الله امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی